Szkoła
Tańczymy dla Dawidka

Szkoła Podstawowa w Teodorowie

samolot

Dnia 24 marca 2017 r. o godzinie 4:00 wyruszyliśmy na Lotnisko Chopina w Warszawie. W trakcie zwiedzania lotniska dowiedzieliśmy się o bezpieczeństwie i przepisach obowiązujących podczas podróży lotniczych, a także wspólnie analizowaliśmy tablicę odlotów.

Następnie udaliśmy się do stanowisk kontroli kart pokładowych i  kontroli bezpieczeństwa. Lot samolotem do Gdańska był dla nas wielkim przeżyciem. Po przylocie kolejką podmiejską udaliśmy się do Sopotu. Spacerowaliśmy po deptaku Monte Cassino podziwiając Krzywy Domek. Spacer zakończyliśmy na Sopockim Molo. Kolejnym etapem naszej wycieczki było zwiedzanie Gdańska. Zobaczyliśmy Złotą Bramę, Zieloną Bramę, Dwór Artusa, fontannę Neptuna, kościół Mariacki i dźwig portowy Żuraw. W podróż powrotną wyruszyliśmy pociągiem do Kutna, a następnie autokarem do szkoły. Wycieczka była bardzo ciekawa i spędzona w miłej atmosferze.

Zdjęcia w galeriifacebook

Szkoła Podstwowa w Teodorowie

Krzywie 48, 09-500 Gostynin

tel 242359012

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

My na mapie

Gościmy

Odwiedza nas 4 gości oraz 0 użytkowników.

Renata Kędzierska

Copyright © 2024 spteodorow.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.