Szkoła
Facebook
Jasełka
Nasi harcerze
Nasza Szkoła
Tańczymy dla Dawidka

Szkoła Podstawowa w Teodorowie

W związku z decyzją MEN zajęcia stacjonarne w klasach IV-VIII od 26 października do 8 listopada zostają zawieszone. W tym okresie realizowane będzie nauczanie zdalne.

Oddział przedszkolny i klasy I-III funkcjonują bez zmian. Zajęcia odbywają się w trybie stacjonarnym od godziny 7:45 do 12:20                                                                

Nadal są wydawane obiady dla uczniów klas I-III i dla oddziału przedszkolnego.

Plan zajęć, dostosowany do nauczania zdalnego oraz ZASADY PRACY PODCZAS NAUKI ZDALNEJ, zostaną Uczniom i Ich Rodzicom przekazane przez Wychowawców klas.

ZDALNE NAUCZANIE

SZANOWNI PAŃSTWO, DRODZY UCZNIOWIE

Organizacja pracy Szkoły Podstawowej w Teodorowie w tym czasie będzie wyglądać następująco:

  1. Klasy 4-8 będą mieć zajęcia wyłącznie zdalne, za pośrednictwem platformy ZOOM, tak jak w ubiegłym roku szkolnym. Lekcje będą odbywały się zgodnie z dotychczasowym podziałem godzin w takim samym wymiarze, ale czas trwania każdej lekcji będzie wynosił 30-40 minut. Każda lekcja rozpocznie się zgodnie z harmonogramem zamieszczonym na platformie indywidualnie dla każdej klasy.
  2. Przez lekcje on-line rozumie się zajęcia wideo prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie ZOOM.
  3. Formę zajęć on-line przyjmują również lekcje z wychowawcami klas.
  4. Zajęcia on-line są obowiązkowe dla wszystkich uczniów.
  5. Każdą lekcję on-line rozpoczyna nauczyciel, a uczeń dołącza do spotkania.
  6. Uczeń ma obowiązek zalogowania się na platformę ZOOM nie później niż 5 minut przed rozpoczęciem lekcji   czekania w gotowości na rozpoczęcie zajęć.
  7. Nauczyciel prowadzi lekcje on-line w ramach godzin przyznanych i realizowanych w tygodniowym planie lekcji.
  8. Podczas zajęć on-line nauczyciel sprawdza obecność, którą następnie odnotowuje w dzienniku elektronicznym.
  9. Podczas lekcji on-line nauczyciel może weryfikować i oceniać wiedzę uczniów, ich aktywność oraz przygotowanie do zajęć.
  10. Ocenie podlegają:  osiągnięcia edukacyjne ucznia, zachowanie.
  11. Osiągnięcia edukacyjne ucznia oceniane są: na podstawie zadań do wykonania, które zostały wskazane przez nauczyciela jako podlegające ocenie; na podstawie umiejętności prezentowanych przez ucznia w kontakcie grupowym lub indywidualnym z nauczycielem podczas lekcji online; na podstawie wykonywanych przez ucznia testów online.
  12. W trakcie lekcji on-line uczeń musi bezwzględnie respektować polecenia nauczyciela i stosować się do narzuconego przez niego trybu zajęć.
  13. Nauczyciel prowadzący zajęcia określa sposób udzielania odpowiedzi przez ucznia, przekazywania prze niego rozwiązań, prezentowania i odczytywania zadań, poleceń itp.
  14. Przy ustalaniu oceny z wychowania fizycznego, techniki, plastyki i muzyki należy przede wszystkim brać pod uwagę wysiłek wkładany przez ucznia w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć.
  15. Częstotliwość oceniania uczniów jest uzależniona od rodzaju zajęć i ustalana indywidualnie przez nauczyciela.
  16. Informacją na temat indywidualnych osiągnięć ucznia jest ocena, którą nauczyciel wpisuje do dziennika elektronicznego.
  17. Ocena z zadań pisemnych zostaje wystawiona na podstawie zdjęć prac uczniów lub dokumentów przesyłanych na maila nauczyciela lub za pomocą aplikacji Messenger.
  18. Podczas lekcji on-line chat służy przede wszystkim do zgłaszania nauczycielowi ewentualnych problemów z połączeniem, chęci zabrania głosu przez ucznia, problemów z prawidłowym odbiorem zajęć, w tym ze zrozumieniem poleceń i zadań.
  19. Zabrania się wykorzystywania chatu do prowadzenia rozmów zaburzających prawidłowy przebieg zajęć.
  20. Informację o problemach z odebraniem materiałów, które są spowodowane awarią sprzętu lub brakiem dostępu do Internetu, rodzic lub uczeń niezwłocznie zgłasza nauczycielowi, wychowawcy lub telefonicznie do sekretariatu szkoły.
  21. Do czasu rozwiązania problemów ze sprzętem lub dostępem do Internetu uczeń lub rodzic zobowiązany jest odbierać materiały w wersji drukowanej z sekretariatu szkoły. Materiały należy odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00.

Organizacja pracy szkoły w kolejnych tygodniach będzie regulowana Rozporządzeniami MEN.

 

 

Kalendarz

grudzień 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Portal e-learningowy

pnans

Szkoła pamięta

szkola pamieta

zumba

logo LS

wf z klasa

Podziękowanie

podziekowanie za odpd 2016

Kontakt

Szkoła Podstwowa w Teodorowie

Krzywie 47, 09-500 Gostynin

tel 242359012

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

My na mapie

Gościmy

Odwiedza nas 10 gości oraz 0 użytkowników.

Renata Kędzierska

Copyright © 2020 spteodorow.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.